eXperience BCR este o agenție de tip self - banking mai dezvoltată și ar plasa România „în topul noilor tendințe bancare (...) Pentru prima dată în România o unitate bancară integrează experiența clientului cu tehnologii precum:
• Video-consilier - conceptul de consiliere video live.
• Masa cu ecran Interactiv – asistență prin simulatoare de produse și servicii bancare.
• Idesk – Ecran informativ prin care clientul participă în mod direct împreună cu consilierul pentru identificarea celor mai bune soluții pentru nevoile sale financiare.
• Servicii complete de tranzacții bancare 24/24
• Business HUB pentru clienții BCR: aceștia pot alege eXperience BCR pentru întâlniri cu partenerii lor de afaceri într-un spațiu dedicat și echipat în acest scop cu: wi-fi, conference call system, TV LCD pentru proiecții”.
Video Consilierul din unitatea eXperience BCR este disponibil pentru clienți după finalizarea programului cu publicul, printr-o sesiune video live care permite într-un mod interactiv transmiterea de informații și simulări de calcul direct pe ecranul din fața clientului.
Masa cu ecran interactiv este o tehnologie cu triplu rol de pre-consiliere, informare și educare a clienților prezentă și ea 24/24. În plus, față de acest triplu rol, masa interactivă poate deveni loc de joacă pentru copiii clienților, oferind părinților confortul total al consilierii.
Iată, promoițional pentru BCR, restul comunicatului:
„eXperience BCR marchează un pas important în ceea ce BCR și-a propus să ofere clienților săi. Așa cum am promis ne dorim ca fiecare client al băncii să regăsească în BCR un partener. Și pentru aceasta investim susținut în agenții, tehnologie și oameni punând la dispoziția clienților posibilitatea de a testa și de a înțelege serviciile bancare la un alt nivel. Aducem evoluția tehnologiei și interacțiunea umană de încredere într-un concept integrat de agenție a viitorului. eXperience BCR – sucursala digitală va deveni un instrument major în strategia de educare a clienților pentru digital banking“, a declarat Dana Demetrian, Vicepeședinte Retail&Private Banking, BCR.
Odată cu noul concept de sucursală digitală, clienții vor economisi timp care va putea fi folosit pentru o consiliere de calitate. Timpul de așteptare la ghișee se va reduce, experiența bancară a clientul va fi optimizată prin accesarea rapidă a informațiilor, prin testarea unor opțiuni inovative într-un mediu unde clientii pot beneficia de asistență specializată și disponibilitate extinsă a unor servicii complexe.
Banca Comerciala Romana (BCR), membră a Erste Group, este cel mai important grup financiar din România, incluzând operaţiunile de bancă universală (retail, corporate & investment banking, trezorerie şi pieţe de capital), precum şi societăţile de profil de pe piaţa leasingului, pensiilor private si a băncilor de locuinţe. BCR este banca Nr.1 în România după valoarea activelor (14,4 mld EUR), banca Nr.1 după numărul de clienţi şi banca Nr.1 pe segmentele de economisire şi creditare. BCR este cel mai valoros brand financiar din România, după gradul de încredere al clienţilor şi după numărul celor pentru care BCR este principală instituţie cu care fac banking.
BCR oferă gama completă de produse şi servicii financiare prin intermediul unei reţele de 21 de centre de afaceri si 23 de birouri mobile dedicate companiilor şi 509 unităţi retail localizate în majoritatea oraşelor din întreaga ţară cu peste 10.000 de locuitori. BCR este banca Nr.1 din România pe piaţa tranzacţiilor bancare, clienţii BCR având la dispoziţie cea mai mare reţea naţională de ATM - aproape 2.000 de bancomate şi POS - 13.500 de terminale pentru plată cu cardul la comercianţi, precum şi servicii complete de Internet banking, Mobile Banking, Phone-banking şi E-commerce.
Erste Group este unul dintre principalii furnizori de servicii financiare din estul Uniunii Europene. 46.500 de angajati deservesc 16.2 milioane de clienti in cadrul a 2.800 de filiale din 7 tari (Austria, Republica Ceha, Slovacia, Romania, Ungaria, Croatia, Serbia). La sfarsitul primului trimestru din 2015, Erste Group detinea active totale in valoare de 202,6 miliarde EUR si inregistra un raport cost/venituri de 56,1 %. Indicele capitalului comun de rangul 1 (Basel 3 implementat integral) s-a situat la 10,2%.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu