luni, 15 februarie 2016

DAREA în PLATĂ - PSD trădează legea dării în plată şi susţine varianta BNR - postează ZF

PSD nu va mai vota legea dării în plată în varianta iniţială!

Liviu Dragnea a declarat că a fost „manipulat” atunci când a votat această lege, potrivit ZF.ro.

Săracul manipulat, care nu poate judeca el singur singurel.

„Eu am fost manipulat, când am votat legea (...)Vom susţine legea într-o formă care să îi aibă ca obiectiv pe cei despre care nouă ni s-a spus atunci când s-a prezentat legea, şi anume pe cei care şi-au făcut o casă ca persoană fizică, o casă pentru a locui în ea, nu pe cei care au făcut construcţii de locuinţe ca o afacere sau dezvoltatori imobiliari”, a spus Liviu Dragnea, la un post de televiziune, citat de ZF.ro.


Nu am văzut emisiunea și nu pot să spun cine este agramatul. Colegii de la ZF.ro vor fi citat extrem de riguros.

Ce zice nababul?

„o formă
care să îi aibă ca obiectiv
pe cei despre care
nouă ni s-a spus
atunci când s-a prezentat legea,
şi anume pe cei care şi-au făcut o casă
ca persoană fizică, o casă pentru a locui în ea,
nu pe cei care...”

Mai bine mă opresc aici, ca să nu defăimez peste măsură.

Dragnea a mai spus că PSD va susţine acest lucru, iar ZF deduce că BNR va susține proiectul BNR.

2 comentarii:

  1. O fi vorba de diferenta dintre expunerea de motive si textul legii?

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am cercetat. Doar am preluat știrea. Se pare însă că doar s-a prefăcut că a trădat.

    RăspundețiȘtergere