luni, 1 august 2016

Bănci în ofensivă digitală. Brățara contactless pe post de card bancar

Marile bănci din România se întrec să ocupe cât mai mult spațiu din vadul comercial virtual.

BCR doar ce declanșase o nouă campanie de promovare a facilității de identificare prin amprentă digitală și iată că Banca Transilvania a și lansat, în premieră pe piața din România, brățara contactless, ca instrument alternativ de plată.

Brățara contactless BT poate înlocui cardul la plata cumpărăturilor. Aceasta oferă acces la contul curent în lei deschis la BT şi posibilitatea de a plăti contactless, indiferent de sumă, în țară şi în străinătate. Comisionul de emitere şi pentru plata la comercianți sunt zero.

Brățările funcționează ca un card bancar contactless, aşa încât pentru plățile de până la 100 de lei nu este necesară introducerea PIN-ului.

Dispozitivele pot fi emise clienților Băncii Transilvania care au card VISA de debit în lei sau, după caz, împreună cu un astfel de card. Clienții pot solicita o astfel de brățară în oricare dintre sucursalele şi agențiile băncii.
Costă 3 lei / lună și brățară;



„Plățile contactless au devenit foarte populare în România odată cu creşterea numărului de POS-uri care acceptă astfel de carduri. La 80% din cele 27.000 de POS-uri ale Băncii Transilvania aflate la comercianți se pot face astfel de plăți – cu cardul contactless şi, mai nou, inclusiv cu brățările contactlessˮ, spune un comunicat al băncii.

 „Este cel mai nou trend în rândul plăților electronice, dar şi un accesoriu de ultimă generațieˮ, spune Gabriela Nistor, director general adjunct Retail Banking, la  Banca Transilvania. Gabriela Nistor crede că a declanșat deja „Moda brățărilor contactless BT”.

Brățările vor putea fi folosite la Festivalul UNTOLD, care are loc în Cluj-Napoca, în 4 – 7 august a.c., eveniment la care BT este banca oficială.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu