Copii vor juca o scurtă dramatizare a „Istoriei unui Galbenˮ de Alecsandri. Vor face un filmuleț, îl vor posta pe Youtube și îl vor face cunoscut pe pagina de facebook ABT Financiar.
Câștigătoare va fi echipa care va acumula cele mai multe voturi pe pagina ABT Financiar
Scenariul și ghidul de filmare sunt disponibile pe site-ul organizatorilor.
Ei bine, asta da educație financiară!
O bancă îi încurajează pe elevii din clasele I - IV să afle câte ceva despre bani, jucând teatru, prin punerea în scenă a poveştii lui Vasile Alecsandri şi prin filmarea piesei lor.
Câte lucruri bune află copii dintr-un foc!
Actorii vor fi chiar copiii. Vor vedea cum se face un filmuleț, vor afla că Facebook și Youtube pot fi folosite și la învățat. Și vor afla și ceva despre bani.
Ce trebuie să faceți ca să câștigați
Banca Transilvania este cea care a declanșat programul ABT Financiar. Banca este acum pe un mare val după absorbția Volksbank România și este probabil cea mai profitabilă bancă din România. Știe să atragă clienți printr-un proiect de educație financiară cum nu mai este altul.
Este vorba de un concurs: „Învățăm povestea banilor prin teatruˮ, din cadrul programului de educație financiară, ABT Financiar, al Băncii Transilvania. Câte ținte atinge banca prin ideea sa. O vizibilitate maximă pe site-ul băncii, pe Facebook și youtube și fidelitate de firmă pentru numeroși părinți și copii.
Perioada în care pot fi strânse voturile în secțiunea ABT Financiar de pe pagina de Facebook a băncii este 3 – 27 mai a.c. Și chiar dacă cineva va fi furat startul, nu contează, nu? Talentele vor învinge.
Care sunt paşii pentru înscriere?
CLICK pe POZĂ!
1. Accesarea paginii ABT Financiar de pe siteul BT, pentru consultarea materialelor orientative puse la dispoziție de Banca Transilvania: scenariu şi video-ghid cu sfaturi;
2. Formarea unei grupe formate din 7 copii, care sunt actori în piesa respectivă; aceştia pot fi din clase diferite (I-IV);
3. Realizarea unui material video cu piesa de teatru, care să fie postat pe YouTube.com (un cont nou se realizează prin accesarea paginii https://www.youtube.com, secțiunea “Inregistrare”/”Sign in”). Formatul materialului trebuie să fie următorul: HD, MP4 sau MOV, 9x16 sau 4x3, maxim 25 MB;
4. Completarea pe pagina de Facebook BT, în secțiunea Concurs ABT Financiar, a formularului de participare în care este necesară includerea link-ului materialului video postat pe YouTube.
Prin completarea acestui formular, materialul video este încărcat automat în secțiunea “Galerie înscrieri concurs ABT Financiar” de pe pagina de Facebook BT şi, astfel piesa poate fi votată.
Echipa câştigătoare va avea ocazia să pună povestea live în scenă, la începutul lunii iunie a.c., în una dintre sucursalele sau agențiile BT, ocazie cu care banca va acorda premiul.
Și acum, să nu spuneți că Banca Transilvania (BT) nu merită câteva rânduri de carte de vizită în plus aici. Le extrag din propria prezentare.
„ABT Financiar este cel mai mare program BT de educație financiară pentru eleviˮ. Programul a fost lansat în luna aprilie, cu ocazia săptămânii Școala Altfel, când peste 10.000 de elevi au avut ocazia să afle de la echipa Băncii Transilvania câte ceva „despre cum pot fi gestionați banii şi despre ce înseamnă o bancăˮ.
Banca Transilvania este una dintre cele mai mari trei bănci din România, în funcţie de active. Activitatea sa este organizată pe trei linii principale de business: Corporate, IMM şi Retail. BT are peste 7.300 de angajaţi, peste 550 de sedii şi 2,2 milioane de clienţi. Strategia băncii este susţinută de acţionari internaţionali, Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare (BERD) şi IFC – Banca Mondială.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu